Wednesday, October 03, 2007

freak like me? don't think so...

The net-dating world is full of surprises. And sometimes we find some pearls that we just need to share with everyone.
I'm sorry for those who can't understand danish, but I couldn't possibly translate everything, it's way much more fun as it is.

The first one was looking for someone who would move in and be the boss. Nothing sexual, he just wanted to follow strict rules at home!

søger en dominerende fyr der flytter ind (ikke sexaftale)
men når du er flyttet ind bestemmer du i lejligheden, jeg skal rette mig efter dine regler.
men hvis det ikke ligger til dig at bestemme og udnytte andre, så er det ikke dig jeg søger.
And then this one who had lost his sugadaddy who gave him a fancy car and expensive clothes. Now he lost all that and he's looking for a new one. He's also looking for a younger lover he can use as he pleases on the side...

Hej jeg hedder Nicklas, nogen gange Casper, det kommer lidt an på hvem jeg prøver at lokke i seng med mig.


Før i tiden var jeg en player der sov med alle og tjente stort på det.
Fik bil, mærketøj og alt hvad jeg pegede på af min helt private daddy som endda ejede et firma.

Men svinet droppede mig sgu så nu har jeg bare slet intet og alle ens såkaldte venner og elskere er også bare daffet fra en. Det er da totalt nederen at folk skal være så snobbede og egoistiske.


Nå men jeg savner det gamle liv og vil gerne have en daddy til (som kan give mig penge og ting for sex), og når jeg har fundet ham vil jeg gerne have nogen unge elskere jeg kan bruge nu og da ligesom i gamle dage (gratis selvølgelig)...

And I thought I as a freak...
PRICELESS!!

No comments: